Re: Niemozliwe zalogowanie ograniczonego uzytkownika

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl>
Data: Thu 10 Feb 2005 - 11:25:02 MET

NewsAdvocat as "Marek Kutyla" via <SpamBezSzans@jakis.pl> agitates for
news:cueoes$cuf$1@nemesis.news.tpi.pl:
> [...]
> Michal jak bedziesz takie teksty puszczal na tej grupie to przede
> wszystkim nikt *Ciebie* nie bedzie traktowal powaznie !

Akurat mi Mareczku dużo zależy ... ;-) Kasy z tego nie ma ...
Satysfakcja lichawa ... Jedynie pozostaje mi siakaś takaś uciecha jak
czytam wybrane msgi i komentarze/tipsy do nich!
Jeżeli nie potrafisz oddzielić ziarna od plew to IMHO Twój mało-duży?!
poranny problem i pozostałych siakoś takoś podobnych user'ków. IMHO
np. daNuta ma bardziej wyraziste definicje na takie okazje. Zatem se
odpuść i zwróć uwagę na to co mi napisałeś 1 raz :-) czyli kto kogo,
kiedy i czym częstuje...

> BTW newswojny nikogo tu nie interesuja, to nie ta piaskownica.

Flamy zawsze będą, co jest statystyczne udowodnione i prawdziwe-
nieuniknione, tyle że patrzeć należy kto je, co pisze, kiedy się
wtrąca i z jakiego powodu je prokuruje ... i co ewentualnie z tego dla
zwykłego cierpiętnika (czytaj użytkownika PC/NT/XP itd.) wynika.

P.S.
Marek, jak będziesz mi przytykał bez zastanowienia to przypomnienie
netiquette mi nie wystarczy ... Natomiast dla Ciebie wystarczy mi KFa!