Egzaminy Prometric - pytanie formalne

Autor: whatever <_at_o2.pl>
Data: Thu 10 Feb 2005 - 09:57:37 MET

Witam grupę

Jestem z Krakowa, chcę zdać kolejny egzamin MCSA/MCSE.
W Comarchu kosztowało mnie to ostatnio ~329 zł.
Dziś pytałem w Altkomie o cenę egzaminów- 370 zł.
Zapytałem więc ile bym musiał dopłacić, jeśli zapłacę kartą
bezpośrednio w Prometricu- z rozmowy wynikło że w Altkomie nic,
natomiast w Comarchu o ile pamiętam to coś koło 50 pln.

Czy ktoś ma/miał doświadczenia w płaceniu tymi sposobami?

Oczywiście chciałbym jak najtaniej, bo płacę sobie sam.

Pozdrawiam Tomek