Re: Niemozliwe zalogowanie ograniczonego uzytkownika

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 10 Feb 2005 - 02:58:53 MET

Michał Biek" <"mb[7-] <Użytkownik "Michał Biek" <"mb[7-]"@2.pl> napisał(a):
> Yah, jezdem Wielki Troll!
> Pomagać każdy może. Jeden lepiej drugi gorzej :-)
> Jak ja Cibie w tym wątku atakuję, to chyba nigdy nie brałeś udziału w
> prawdziwej newswojnie.

Pewnie jestem przewrażliwiony :) Poza tym unikam grup typu advocacy.

> A można mu pomóc?!

Mnie się nie pytaj, przecież wystarczy być zgodnym z netykietą :) Poczekajmy
aż powie jak jest na innych kontach, co ma w autostarcie bo jak sam
napisaleś wróżkami nie jesteśmy (i inni grupowicze też pewnie nimi nie są).

> Zatem napisz mu (jesteś młodszy i lepszy od trolla :-) instrukcje
> czyszczenia dysku, optymalizacji OSa, wyłączania niepotrzebnych programów
> i usług itd. konfiguracji BIOSa, sprawdzenie konfiguracji sprzętu itp. i
> ewentualnie jak kasuje się konta, a zakłada nowe.

To się zawsze przyda.

> A IMHO najlepszy byłby
> siakiś universal url o dł. ~200 znaków.

He he.

> Aaa.. przypomniało mi się, że jest taki program Bootvis, który pokazuje
> gdzie i na co system traci czas i pomoże co nieco
> optymalizować-przyspieszyć.
> http://www.microsoft.com/whdc/system/sysperf/fastboot/BootVis.mspx

Niom, tylko że trzeba go szukać na innych stronach bo MS go zdjął ze swojej.

> P.S.
> Nie mam nic do Ciebie i nie traktuj tego co napisałem, aż tak serio.

OK, spoko :)
Nie mówię, że moje posty są idealne. Wysyłam kilkanaście postów dziennie,
jestem na newsach parę lat więc moje odpowiedzi mogą się czasem wydać
automatyczne. Poza tym czasem człowiek jest po prostu zmęczony i może źle
źrozumieć pytającego. Np. teraz już jest trochę poźno :)

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/