Re: automatyczne logowanie systemu win xp

Autor: marxio <adamzz5_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 09 Feb 2005 - 18:31:15 MET

> Witam
> Czy ktoś z szanownych grupowiczów wie jak rozwiązać następujący problem.
> Otóż chodzi mi o takie ustawienie uruchamiania systemu xp by po
> restarcie system automatycznie startował i logował się na konto "gość".
> Za pomoc z góry dziękuję
> Piotr

za pomoca TweakUI albo powertoys microsoftu. Wybierasz konto i wpisujesz haslo.
Po tym zabiegu komputer automatycznie loguje sie na to konto przy starcie.
Ale po co gosc ? Stworz jakies ograniczone konto, bo z doswiadczenia wiem, ze
uzytkownik czesto potrzebuje zainstalowac jakies paskudztwo :)

--
Pozdrowienia,
 marxio