Re: Outlook Express

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 09 Feb 2005 - 15:40:25 MET

Użytkownik "Paweł Nartowski" <pawelnartowski@interia.pl> napisał w
wiadomości news:cud63s$682$2@atlantis.news.tpi.pl
> Michal Kawecki wrote:
[...]
> Czy są jakieś inne poważne problemy z utrzymaniem Folderów na dysku
> sieciowym ??

Poza tym, że OE potrafi utworzyć nowy, pusty plik "Skrzynka
odbiorcza(x).dbx" i przypisać go do folderu "Skrzynka Odbiorcza", w
przypadku, gdy stwierdzi chwilowy brak dostępu do folderu sieciowego -
to nie ;-). Piszę o tym, bo miałem kiedyś tak zorganizowane dwa
systemy - ale zrezygnowałem, między innymi z tego powodu. Aha,
najprostszym rozwiązaniem jest wówczas skasowanie pliku Folders.dbx.
Wiąże się to co prawda z utratą "drzewka" folderów, ale jest
skuteczne...

A czemu nie chcesz postawić sobie jakiegoś prostego serwerka IMAP?
Będziesz miał i bezpiecznie, i wygodnie, a na dodatek będziesz mógł
korzystać z dowolnego czytnika poczty uruchomionego na dowolnym
komputerze w sieci. Nawet przez Internet. OE doskonale pracuje z kontami
IMAP.

/odpowiadając zmień px na pl/