Re: ustawienia TV-out w Radeonie -problem

Autor: soonic <soonic_at_op.pl>
Data: Wed 09 Feb 2005 - 13:52:58 MET

> Aha, za to drugie rozwiązanie jest idealne, jeśli chcesz
> domownikom puścić filmik, a samemu pracować

No wlasnie, ale najczesciej uzywam bestplayera, a w nim chyba nie mozna
ustawic by rowniez napisy pokazywal w trybie teatralnym.

Druga sprawa moze mi wyjasnisz czemu:
na TV kolor brazowy mam w postaci zielonkawego, dla przykladu film 'enemy at
the gates' na monitorze mundury ruskow sa brazowe natomiast na TV mam kolor
ktory bardziej
przypomina zielony. Ogolnie cala gamma kolorow jest inna niz na monitorze,
czy to tak musi byc czy mozna to jakos skorygowac?