Re: XP nie kolaboruje z 98

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 09 Feb 2005 - 11:02:41 MET

Użytkownik "Dominik" <Dominik.Alaszewski@wytnijmniegazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cucbpb$q7f$1@inews.gazeta.pl

> Cały sprzęt sieciowy jest przetestowany i sprawny
> (karta (wbudowana) z komputera A cały czas działa dostarczając
> internet, karta użyta (wśród innych) w B była wyciągnięta z
> działającego
> sprzęta, kroskabel też sprawdzony. Brak konfliktów, sterowniki
> od producenta, niby wszystko zgodnie ze sztuką.
[...]

Wiesz, zanim zaczniesz mocno grzebać w systemie, sprawdź dobrze ten
sprzęt nie u kogoś, a u siebie. Na przykład którąś z minidystrybucji
Linuksa uruchamianą z CD bądź z dyskietki. Ile razy bowiem walczyłem z
takim brakiem połączenia między kartami, tyle razy okazywało się, że to
jednak sprzęt...

P.S. Masz/miałeś zainstalowane jakieś firewalle? Czy zostały
odinstalowane czy tylko wyłączone?

/odpowiadając zmień px na pl/