Serwer Terminali - drukarki

Autor: Leon <ROT13_eboreggehonf_at_cbpmgn.barg.cy>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 16:29:13 MET

 Witam
Stoi sobie serwer Terminali na Win2000 SBS i oczywiscie odwieczny problem z
drukarkami. Pracuja ludzie z roznych czesci Polski. Czy posiada ktos w miare
aktualny spis drukarek pracujacych przez Uslugi terminalowe - chcialbym
wyslac userom. I druga sprawa to: w logach mam mnostwo bledow informujacych,
ze system nie moze zainstalowac sterownika drukarki (jest to drukarka
lokalna usera, ktory probuje ja zmapowac na serwer) - czy instalacja
sterownika tej drukarki na serwerze rozwiaze problem, tzn. user bedzie mogl
drukowac na swojej lokalnej drukarce przez pulpit zdalny ?

--
Pozdrawiam
Leon