Re: WinXP a partycja Win98?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 14:14:41 MET

Użytkownik "Zjak" <zj.47WYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości
news:2dd0.0000090e.4208afb7@newsgate.onet.pl
> Witam.
>
> Mam problem, o którym już ponizej pisałem, ostatni 4.02., a
> mian.kupiłem płyty CD na Allegro nagrane w Win98, a ja mam WinXP i
> nie mogę ich zainstalować,mało się na tym znam. Ktoś inny u siebie
> próbował i tez nie mógł.
>
> W związku z tym mam pytanie /bo ktos mi podpowiedział/czy jest
> możliwość insta- lacji u mnie na jakiejś wolnej partycji systemu
> Win98 mimo iż mam WinXP.
> Bo między tymi którzy mają trochę o tym pojęcia są rozbieżne opinie.

Jeśli są rozbieżne opinie, to nie szukasz wśród ludzi, którzy się na tym
znają, tylko wśród takich którym się wydaje, że coś wiedzą.

> Proszę o pomoc i wyjaśnienie sprawy.

Sposób (zauważ, że nie piszę czy, tylko jak) instalacji Win98
uzależniony jest nie od aktualnie posiadanego systemu, tylko od
partycji, jakie masz obecnie na dysku. Napisz więc, jaki masz układ
partycji: podstawowa + rozszerzona z dyskami logicznymi, czy też kilka
podstawowych, i jakiej są one wielkości. A także jakie są na nich
systemy plików. Sprawdź także, czy Twój dysk nie jest czasem dyskiem
dynamicznym. Wszystko to obejrzysz spod diskmgmt.msc.

/odpowiadając zmień px na pl/