Re: Blokowanie programów

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 13:28:47 MET

Tristan Alder wrote:

> Spoko, ale CZEGO SZUKAĆ? I do XP? Ja to chcę zrobić z poziomu domeny sbs2k.

1. O Software Restriction Policy
2. O Group Policy

Niestety nie wiem jak Software Restriction Policy zostało przetłumaczone
na język polski.

> Paweł, nie jesteś na pcoa, więc nie bądź złośliwy! Cały czas problem w
> tym, że nie rozumiem sformułowania path rule.

No to dostałeś informacje gdzie przeczytać o Software Restriction
Policy, przecież chyba nie oczekujesz, że zrobię tutaj pełen wykład na
ten temat.

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl