Re: Instalacja na S-ATA

Autor: Marcin Hlibowski 'Roger' <Roer7_at_poczta.onet.NO.SPAM.pl>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 17:43:15 MET

"Damian Ryjkowski" <dryjkowski@op.pl> wrote in message
news:cu80ka$svr$1@news.onet.pl...
> Czy ktos ma może jakies doświadczenia w instalowaniu WinNT 4.0 na kompie z
> twardzielem na S-ATA. Mnie się nie udało, wywala się za każdym razem
> podaczas instalacji sterowników FAT. Czy ktoś ma jakis pomysł jak na takim
> kompie mimo wszystko posadzić 4.0 - po prostu musi tam byc i już :-).
> Pozdrawiam,

A próbowałeś zamiast sterowników FAT podać mu podczas
instalacji po F6 właściwe sterowniki na dyskietce do tego kontrolera SATA
do windows NT 4.0 ?
Problem może być też, że nt 4 domyślnie nie obsługuje dużych dysków,
bo pochodzi z zamieszchłych czasów. Może pomóc podmiana pliku atapi.sys
z ostatniego Service Packa.

--
Roger