Re: Active Directory; 2003 - laik pyta

Autor: Tomasz Onyszko <gekkon.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 16:25:30 MET

tycztom <tycztom-bez-tego@volt.iem.pw.edu.pl> napisał(a):

> Zmieniłem 'grupy robocze' na 'domeny'. Wszystko OK, tyle, że po
> zalogowaniu do domeny np. WinXP tworzy nową tożsamość - zmienia pulpit
> itd.Jest to dosyć uciążliwe. Można to jakoś obejść?
nie, ejdyne co to pozostaje ci skopiowanie profilu albo zmiana sciezki do
profilu w rejestrze systemu - temat byl walkowany jakis tydzien czy dwa temu
na grupie wiec groups.google.com

> Druga sprawa. W konfiguracji Active Directory zakładam obiekty "OU".
OK, coby sie tam troche trzymac terminologi to wolalbym OU okreslac jako kontenery

> Wszystko działa. Jest tylko jeden problem. Wydaje mi się, że "OU" nie jest
> jednostką browsingową i np. klient WinXP nie zobaczy tych pięknych
> katalogów "OU", które specjalnie po to założyłem. Zobaczy je natomiast np.
I bardzo dobrze :) bo OU sa dla administratora a nie uzytkownika

> user, który ma W2k server /a są tacy :)/. Jest jakaś aplikacja,
> przystawka, cokolwiek, która umożliwi klientom z WinXP, Win98 poruszanie
> się poo obiektach "OU"???

Win98 to nieszczegoleni - co do win XP/2003 - skopiuj z windows 2000 do XP
plik o nazwie dsfolder.dll do %systemroot%\system32 , potem tylko regsvr32
dsfolder.dll

--
Tomasz Onyszko [MVP]
http://www.w2k.pl