problem

Autor: V-car <v-car_at_elsat.net.pl>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 22:11:54 MET

Witam,
Mam maly problem z moim windowsem xp... a mianowicie przyplatal mi sie
ostatnio pewien wirusik, ktorego zreszta udalo mi sie usunac, problem jednak
polega na tym, iz po usunieciu tego wirusa pojawily sie pewne
nieprawidlowosci. Chodzi o to, ze teraz, kiedy probuje uruchomic jakikolwiek
DOSowy program, windows wywala mi blad "probowano uzyskac dostep do
nieprawidlowego adresu". Jednak to nie wszystko, najgorszy jest fakt, ze moj
IE zwariowal calkiem... tzn mozna go uruchomic, ale kiedy wpisze jakis adres
i kaze IE otworzyc dana strone, okienko IE samo sie zamyka. Tak samo sie
dzieje, kiedy klikne na jakikolwiek link, ktory powinien byc otwarty przez
IE. Problemu nie rozwiazalo nawet zainstalowanie service pack 2 do mojego
windowsa xp ani ponowne zainstalowanie IE. Co ciekawe, w trybie awaryjnym
zarowno IE jak i DOSowe programy dzialaja normalnie. Poki co przesiadlem sie
na Firefoxa, ale to nie rozwiazuje mojego problemu, ktory zdaje sie nie
sprowadzac tylko do przegladarki. Ma ktos jakis pomysl co z tym zrobic?
Z gory dziekuje za odpowiedz.
Pozdrawiam