problem z kodowaniem

Autor: redabarth <redabarth_at_gazeta.pl>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 14:09:02 MET

Witam serdecznie
Na moim kompie zaczęły się nagle dziać dziwne rzeczy... chodzi o polskie
fonty na niektórych stronkach wszystkie są widoczne a na innych dzieje się
coś dziwnego np na WP.pl i innych stronach w niektórych miejscach nie ma
poskich fontów
zamiast nich są kwadraciki dziwne jest to ze na tej samej stronie wyraz pod
wyrazem w jednym miejscu sa ogonki a w innym nie ma
zmieniałem już wszystkie sposoby kodowania i nic to nie daje zmienia się
tylko kształt krzaka z kwadratu na inne dziwadztwa owe zachowania mają
miejsce w IE 6.0 a dla przykładu w MOZILLI FIREFOX wszystko jest OK ale
ogonki są wyświetlane w innym formacie czcionki (całość np w ARIAL a ąśćżź
itd są np z czcionki KUBA RĘCZNY)
pomóżcie bo już się zapętliłem i nie wiem co robić

PS Może poniższa informacja coś wyjaśni:
Problemy zaczęły się kiedy zciągnąłem demo programu The Logo Creator który
to po zainstalowaniu nie działał poprawnie. Mianowicie cały tekst zawarty w
programie był wyświetlany jako kwadraciki. Ponieważ bsługa programu w
związku z powiższym była niemozliwa program odinstalowałem. Od tamtego czasu
zaczął się problem z wyświetlaniem czcionek w IE i w Outlok express