OE nie łączy się z kontami

Autor: armata <armata_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 08:06:37 MET

Witam
Mam XP i standardowego OE i od wczoraj nie mogę połączyć się z żadnym kontem
pocztowym, nieważne czy to jest onet, gazeta, interia, czy wp. Nagle, bez
żadnych "objawów" po prostu OE przestał łączyć się, pomimo że konta są
czynne i mogę na nie normalnie wchodzić online. W opcjach nie zauważyłem
żadnych zmian, komputer przeskanowałem 2 antywirami i jest czysty.
Opis niezbyt konkretny jest ale może ktoś już przechodził coś podobnego.
Pozdrawiam