Siec w Win XP

Autor: A. <paimon_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 05 Feb 2005 - 19:25:53 MET

Pewnie było, ale nie moge znalezc ;/

Mam siec w domu podlaczona do internetu przez modem kablowy (Aster(City)).
Połaczenie internetowe to rzaden problem, ale nie moge skonfigurowac
polaczenia sieciowego, tak abym mogl udostępniac i korzystac z plikow
udostepnionych. Mam 3 komputery, na obu Win XP a na trzecim Win2k.
Generalnie chodzi mi o to, by polaczyc te dwa na XP i uzyskac dostep do
plikow. Probowalem konfiguratorem, recznie wklepywalem ustawienia TCP/IP,
ustawialem na automatycznie i nic. Drugi komputer jest widoczny w sieci, ale
nie moge sie dostac do jego udostepnionych zasobow. Alegorycznie jest w
druga strone. Czemu tak sie dzieje?
Nadmienie, ze kiedys przy Win 98 udostepniane pliki byly widoczne, a na XP
nie potrafie tego zrobic, choc jak na jednym byl XP a na drugim 98 to
chodzilo.
Firewalle wylaczone na obu (ten zintegrowany i Kerio PF 4 i Kerio PF 2.15 na
drugim).

Proszę kompetentnych o pomoc