Re: jak nie uzywam ie co moge usunac

Autor: badworm <nospam_at_post.pl>
Data: Sat 05 Feb 2005 - 11:03:19 MET

Dnia 2005-02-05 07:53, Użytkownik Marek Kutyla napisał:

> Na FF swiat sie ne konczy, tak samo jak na IE.
> POd Mozilla 1.6 PL do niedawna ta strona byla rozjechana, kiedys jak
> uzywalem opery tez ten problem wystepowal.
> BTW to byl tylko przyklad z ta strona, ale jest takich o wiele wiecej.

Parę miesięcy jak trochę szukałem tam pewnych informacji to w MozilliPL
1.4 wyglądało też znośnie. A co do stron działających tylko pod IE to
faktycznie jest ich trochę i co najgorsze są to często strony urzędów,
instytucji lub BIP(Biuletyny Informacji Publicznej) różnych firm, które
z definicji powinny być dostępne dla wszystkich. Ponieważ do niektórych
takich stron z pewnych powodów *muszę* mieć dostęp to najpierw sięgam po
Operę(bo mam wrażenie, że jest trochę bardziej tolerancyjna pod tym
względem) a jeśli i ona nie daje rady to zostaje uruchomienie
nielubianego IE :-(

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm{"a" w kolku}post[punkt]pl
GG# 2400455 ICQ# 320399066