Re: zaginal profil

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 04 Feb 2005 - 23:25:02 MET

Użytkownik "Grzes" <space@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ctr6i5$cbr$1@reader10.wxs.nl
> Witam,
>
> Mam nastepujacy problem.
> Dziecko pracowalo pod windowsem i wylaczylo komputer guzikiem, nie
> zamknelo poprzednio systemu (windows XP Home edition).
> Po ponownym uruchomieniu komputera Windows nie moze zaladowac profilu
> + komunikat ,ze operacja Wl/wyl nie powiodla sie w sposob
> nieodwracalny. Po nacisnieciu na tak windows laduje sie, pod ta sama
> nazwa uzytkownika co poprzednio , ale generalnie nic nie ma. Tzn.
> windows wyglada tak jak po swierzej instalacji. W moich dokumentach
> [...]

Najprawdopodobniej uszkodzeniu uległ plik ntuser.dat zapisany w katalogu
z profilem użytkownika. Jeżeli masz jego kopię to ją przywróć, jeżeli
nie - przekopiuj cały uszkodzony profil do profilu nowo założonego
użytkownika korzystając z zakładki Mój komputer | Właściwości | Profile
użytkownika.

/odpowiadając zmień px na pl/