font - Bitstream Vera pod XP

Autor: Bigos <bigos_at_nospam.mozilla.rulez.org.ue>
Data: Fri 04 Feb 2005 - 19:17:58 MET

Mam w kompie taką czczcionkę - Bitstream Vera - w
różnych wersjach.
Zainstalowała mi sie razem z Open Officem albo
Mozillą.
Jest absolutnie fantastyczna.
Wygląda genialnie w każdej aplikacji, ale tylko w
Windows 98 mogę ją ustawić jako czcionkę systemową
(żeby menu, belki etc miały tę czcionkę).
Pod Windows XP w ogóle nie widzi tej czcionki na
liście w ustawieniach wyglądu.
Nie wiecie co można zrobić, żeby chodziło też pod XP.
Podobno chodzi o czcionkę unicode - nie mam
pojęcia co to znaczy, ale może wiecie skąd wziąć
Bitstream Vera w wersji unicode - to znaczy taką,
która będzie chodziła pod XP.
pozdrawiam,
BR.