Re: Windows Update a SUS

Autor: Aleks <kiebok1_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 04 Feb 2005 - 09:30:07 MET

leszek <leszek_g.wytnij.@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Aleks" <kiebok1@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> a stacje maja usluge aktualizacje automatyczne? od windows 2000 sp3 i
> windows xp sp1 maja, jak nie klient jest na stronie susa

Dwa serwisy są automatic i wystartowane: to Windows Update oraz BITS.
Juz minela doba i nic. W logu "C:\windows\windows update.log" jes pusto.
Sprawdzalem na różnych systemach operacyjnych-klientach SUS: Windows 2003
Serwer, W2K serwer oraz XP PRo. Na wszystkich jest tak samo - po prostu nic
sie nie dzieje. Czegos im brakuje. Tylko czego?

Aleks.