Re: Kiedy nowa ver OEPT? Was: "Wydarzenia", Polsat - ale dali popis :)

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 03 Feb 2005 - 23:19:13 MET

Michał Biek <mb[7-]@2.pl> napisał(a):
> Sorry :-)
> SVI = System Volume Information

No dobrze, ale nadal nie wiem o co chodzi. O to, że można sobie nadać prawa
do tego katalogu? No można...

Co do OEPT (nie zauważyłem pytania w topicu) to nie wiem. Bety wychodzą
raczej często ale wersj finalna wymaga dużo czasu. Czasu, który trudno
znaleźć. Nie wiem, może przez końcem lutego będzie.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/