Re: squid-proxy a automatyczne ustawienie przegladarki IE

Autor: Przemysław Rachwał <prachwal_at_gazeta.pl>
Data: Thu 03 Feb 2005 - 23:00:33 MET

Paweł Goleń napisał(a):

> Przestań się tak tym WPADem podniecać :) Ja u siebie mam transparent
> proxy, a jak ktoś chce wyjść na nietypowy port - to niech sobie misiek
> skonfiguruje. Przynajmniej wirus nie musi wiedzieć od razu jak sobie z
> wyjściem na świat poradzić (zakładając, że nie wychodzi na port 80).

nie podniecam się - poprostu jest skuteczne

a przy okazji mistrzu jak zrobić coś takiego za pomoca transparent PROXY

1. jesteś w delegacji, nie masz kontaktu z serwerem
2. pada PROXY (to transparent) dowolna przyczyna
3. klienci nie mają netu - jest potrzebny do pracy
4. masz przygotowany zapasowy serwer PROXY (taka przezorność)

teraz pytanie: jak najszybciej to naprawić? pamietaj o pkt. 1

--
Are you too stupid to use Google?