Re: Wynik jako argument

Autor: Mrkramer <mrkramer_at_poczta.fm>
Data: Thu 03 Feb 2005 - 20:50:19 MET

Roger wrote:

> "Mrkramer" <mrkramer@poczta.fm> wrote in message

> komendy :

> no ty zrób tak:
> findstr /s "szukany_ciag_znajdujacy sie w pliku" *.txt
>
> Ciekawe co otrzymasz.
>
> BTW: widzę, że strasznie nie lubisz czytać...

Lubie czytac.
Tylko ze to jest jedeno rozwiazanie z wielu przykladow, ktore nie sposob
przytoczyc.
w systeie unix jest komenda, ktora przekazuje wynik jednej komendy jako
argument do drugiej. Potrzebuje cos takiego w windows. Potrzebowalem
takie cos kilka razy.
Powyzsze rozwiazanie dotyczy tylko "findstr"
Niech bedzie inny przyklad dla lepszego zrozumienia, choc nie wiem czy
to jest mozliwe, ale chodzi mi o lepsze zobrazowanie:

findstr "041" plik.txt|net send localhost