co to jest ?

Autor: Piotr <pepkow_at_wp.pl>
Data: Thu 03 Feb 2005 - 13:39:04 MET

Mam taka sytuacje. korzystam z neostrady. Od tygodnia przytrafia mi sie
dziwna rzecz i wkurzajaca :).
A mianowicie podczas gdy jest wlaczony net, nagle mi panel sie zmienia
(takjabym robil jaks nakladke themes) jest koloru siwawa, czcinka jakas
taka zbajerzona i po sekundzie wraca do noralnego stanu. wszystko fajnie
tylko ze net przestaje dzialac. kontrolka mnie informuje taa jakby
chodzilo, ale nic nie chodzi :(.
Korzystam z systemu xp. Uaktualnienie z firmy microsoft tez mam.
Mks-vir2005 aktualniajacego sie co pare dni.
Nie wazne czy korzystam z przegladarki opera, czy gg, czy e-mula, nawet
jakbym z niczego nie korzystal tez mi to sie uruchamia. Co to moze byc i
jak to pokonac. Nie chcialbym od nowa budowac systemu (czyli format).
Spotkaliscie sie z czyms takim
Za wszelkie podpowiedzi z gory dziekuje
POMOCY !!!

--