Win XP

Autor: Rysiek <keisyr21_at_poczta.fm>
Data: Thu 03 Feb 2005 - 12:56:07 MET

Zmieniłem sobie system na win xp profesional i narobiłem sobie kłopotu:)
Wszystko działa ok do póki nie połacze sie z internetem bo wtedy po chwili
wyskakuje mi komunikat ze za minute system zostanie wyłączony a winny jest
temu jakiś plik Lsass.exe(czy Lssas)Próbowałem grzebać w ustawieniach
internetowych ale efekt caly czas jest ten sam:(dodam że łącze się przez
modem isdn.Jak to wie o co moze chodzić to prosze o radę!