Re: Cluster Windows2003

Autor: Jacek Marek <no.spam_jmarekw_at_interia.pl>
Data: Thu 03 Feb 2005 - 11:21:41 MET

RK wrote:
> Witam,
> Potrzebuje postawić cluster na windowsie 2003 EE + Cluster na SQL 2000
> EE. I co za tym idzie musze miec wspolne quorum, tzn moge postawic to
> na lokalnym quorum ale dane z sqla nie beda sie przenosic.. i tu mam
> pytanie:
> Jak ustawic inna sciezke dostepu do Local Quorum niz
> c:\windows\cluster ??
Może to:
cluster.exe

/quorum[resource][:ResourceName] [/path:Path]
[/maxlogsize:MaximumSize_in_Kilobytes]
Changes the name or location of the quorum resource or the size of the
quorum log. If no options are supplied, this command will display the name
of the quorum resource, the path, and maximum log size.

JM