Re: Windows update

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl>
Data: Thu 03 Feb 2005 - 01:21:04 MET

Newspupil as "Julius" via <_julius@supermedia.pl> in the thick of
news:ctrf0p$obb$1@nemesis.news.tpi.pl
> Serwus
> Z pomocą strony WindowsUpdate zrobiłem update WinXp. W katalogu Windows
> pojawiło się wiele dziwnych folderów, ktore przypuszczalnie zawieraja
> sciagniete pliki. I teraz zastanawiam się nad taką rzeczą: gdybym je
> skopiował na inny dysk, sformatował dysk z systemem i jeszcze raz z
> oryginalnej płytki go zainstalował - to czy mogłbym w jakis sposob
> wykorzystac sciagniete pliki do zrobienia szybkiego update'a?
> [...]

H'!
Przypuszczalnie :-) nie zawierają! To są pliki (magazyny) potrzebne do
odtworzenia poprzednich stanów OSa.
Czyli jeżeli odinstalujesz poprawki WU lub SP(.) wrócisz bezpiecznie do
pktu [start instal begin WinXP] .
Pliki z WU są to pliki *exe8 i takie ewent. potrzebujesz. Można je
osobno-oddzielnie-pojedyńczo download z CP Windows.