Re: problem z domenami

Autor: Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk <blackfox_at_x-privat.org>
Data: Wed 02 Feb 2005 - 19:01:13 MET

Piotr M. wrote:

> Mam taki problem: ostatnio skanowalem ad-aware i nortonem mocno
> zaniedbany system. Programy te znalazly wirusy itp. i usunely...
> Problem polega na tym ze wraz z usunieciem wirusow przestala dzialac mi
> siec. [...] Internet Explorer tez oczywiscie nie dziala, a uruchamiajac
> emule mam komunikat: server create socket UDP error. Jakies sugestie:)?

1. Zresetować ustawienia TCP/IP.
2. Przeprowadzić naprawę Winsock.
3. Sprawdzić/poprawić prefiksy protokołów w rejestrze.
4. Przeskanować system bardziej dokładnymi narzędziami.

PS. Dokładnych linków nie podałem, bo nie raczyłeś poinformować o jaki
system Ci chodzi.

--
Regards
Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk