Re: program DOS pod XP

Autor: leszek <leszek_g_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 02 Feb 2005 - 18:07:47 MET

Użytkownik "Piotr Pitucha" <piotrpitucha@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:ctqgs3$dgg$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Problem jak w temacie, muszę uruchomić program DOSowy pod XP, dwa główne
> problemy:
> - jak go zmusić by wyświetlał się na cały ekran a nie w oknie?
> - jak go zmusić by wyświetlał polskie literki?
> Pierwszy problem próbowałem załawtwić ustawieniami skrótu, ale udało sie
> połowicznie, cała czerokość ekranu, ale wysokość na pół.
> A drugiego problemu używane przezemnie rezydenty działające pod DOS nie
> załatwiają, polskich literek brak.
> Pozdrawiam

1. tworzysz plik bat z wywolaniem execa twojego programu
2. robisz do niego skrot
3. wlasciwosci skrotu:
zakladka opcje - opcje wyswietlania - pelny ekran
zakladka uklad - dla okna i buforu - szeroksc 80, wysokosc 25

co do literek: jezeli standard masz latin 2 pod windowsem bedziesz mial
polskie litery, jezeli mazovia to poszukaj programu ogonki.com