Re: *.pst

Autor: Bartosz Kiziukiewicz <kiziuk_at_alpha.WYWAL-TO.net.pl>
Data: Tue 01 Feb 2005 - 22:05:53 MET

On Tue, 1 Feb 2005 08:30:06 +0100, "Kris" <avsk@wywalto.gazeta.pl>
wrote:

> lokalnego, plik jest już dość spory (800MB) i zastanawiam się czy obsługa
> przez Outlooka 2000 takiego pliku nie powoduje zbytniego obciążenia systemu,

U mnie są komputerki rzędu P400, 128MB RAMu i pracują Outlooki 2000 z
.pst wielkości 1.0-1.8GB - czasami się taki pst popsuje i wtedy
Outlook startuje pół godziny. Poza tym nie ma większych problemów ;-).

> jak wogoole to jest z przetrzymywaniem poczty w plikach pst? Czy jeśli user

To jest pewnego rodzaju problem, jeśli user jest mobilny i często
korzysta z OWA. Do poczty trzymanej na serwerze ma dostęp z każdego
miejsca. Do .pst niekoniecznie.

> nie używa poczty po za firmą ma to jekiś sens? (prócz leczenia jego chorej
> wyobraźni że ma "swoje" pliki przy sobie).

IMHO ma. Przy skrzynkach wielkości średnio 1.5GB na pocztę musiałbym
przeznaczyć jakieś 150-200GB - a tyle nie mam.
Poza tym jestem pewien, że te 2GB w przypadku składowania na serwerze
momentalnie rozrosło by się do 3GB :-P No i długą tasiemkę do tego
potrzeba ;-)

--
Pozdrawiam
  Bartek