HP 8450 - powolny wydruk na WinXP

Autor: Nameless <newsam_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 01 Feb 2005 - 20:43:07 MET

Mam dwie instalacje Win XP na kompie Home i Prof. Do pewnego czasu wydruki
chodziły bez problemu na obu. Ale od jakiegos czasu (wydawało mi się że od
czasu zainstalowania aktualizacji sterowników do drukarki - ale zrobiłem to
na obu instalacjach) wydruki na jednej z wersji zaczynają strasznie wolno
startowac. Po poleceniu drukuj trwa do 30 sekund zanim wydruk sie
rozpocznie, na drugiej instalacji wydruk leci od razu.

Od czego to może zależeć??? Gdzie mam cos zmienić jakie ustawienie???

Pozdrawiam i prosze o pomoc

Andrzej