Wydruki z 98 przez 2003

Autor: MZ <mmzz_at_op.pl>
Data: Tue 01 Feb 2005 - 13:49:26 MET

Mam problem z przerzuceniem wydruku z win98 przez kolejkę na Win2003 do
WinXP do którego jest podłączona fizycznie i udostępniona.
Wywala mi w kolejce komunikat "błąd-drukowanie" i tyle. Pomaga dopiero
ręczne usunięcie wydruku. Czy ktoś spotkał się z takim problemem ?
Stawiam na jakieś uprawnienia, ale jestem trochę "świeży" jeżeli chodzi o
Win2003 i nie bardzo wiem czego się czepić ... Dodam, że dyski za 2003 serv
są bez problemu czytane na Win98 więc sieć i logowanie do odmeny są ok. Na
kolejce wydruku w Win2003 Server wszyscy moga robić wszystko :)
Aha, drukarki to HP1100/1200/1300 (niewłaściwe skreślić :)

MZ