polskie fonty w IE 6.0

Autor: redabarth <redabarth_at_gazeta.pl>
Data: Tue 01 Feb 2005 - 12:34:57 MET

Witam serdecznie
Na moim kompie zaczęły się nagle dziać dziwne rzeczy... chodzi o polskie
fonty na niektórych stronkach wszystkie są widoczne a na innych dzieje się
coś dziwnego np na WP.pl w niektórych miejscach nie ma poskich fontów
zamiast nich są kwadraciki dziwne jest to ze na tej samej stronie wyraz pod
wyrazem w jednym miejscu sa ogonki a w innym nie ma
Zmieniałem już na wszystkie sposoby kodowania i nic to nie daje zmienia się
tylko kształt krzaka z kwadratu na inne dziwadztwa owe zachowania mają
miejsce w IE 6.0 a dla przykładu w MOZILLI FIREFOX wszystko jest OK ale
ogonki są wyświetlane w innym formacie czcionki (całość np w ARIAL a ąśćżź
itd są np z czcionki KUBA RĘCZNY)
pomóżcie bo już się zapętliłem i nie wiem co robić