Re: 20-290 - Managing and Maintaining a Microsoft Windows Server 2003 Environment

Autor: Jacek Marek <no.spam_jmarekw_at_interia.pl>
Data: Tue 01 Feb 2005 - 11:30:41 MET

piotr wrote:
> i uwazaj za mula bo Cie jeszcze znajde
Z Twoim poziomem hmmm "inteligencji" to się naprawdę nie boję, że mnie
znajdziesz. Zacznę się bać jak mnie znajdziesz...
A teraz kawa na ławę abyś się bardziej nie ośmieszał.
P2P - oznacza sieci wymiany plików - "peer to peer"
Jednym z klientów tych sieci jest "mule" po naszemu jak ślicznie to już
sobie przetłumaczyłeś "Osioł".
Resztę znajdziesz w googlach. Nie, nie piszę o okularach narciarskich wpisz
do przeglądarki internetowej adres: www.google.pl

JM