samoczynne restartowanie win xp

Autor: master <masternaj_at_interia.pl>
Data: Tue 01 Feb 2005 - 09:22:40 MET

Witam
Mam problem z windowsem xp, samoczynnie restartuje się po kilku godzinach
pracy, sprawdzałem nie mam zadnych robali, sprzet: plyta msi neo-2, p4
3,0ghz, dvd-rw, dvd-r, wd 120gb, 1024mb ram, zasilacz 300W
czy to moze byc cos ze sprzetem ? moze zasilacz albo pamieci? czy cos raczej
z systemem?

Druga sprawa to w notebooku windows xp nie chce sie zamykac staje na
zamykaniu systemu, ustawialem juz w rejestrach mniejsze wartosci w kluczach
odpowiedzialnych za zamykanie ale nie pomoglo

z gory dzieki za odpowiedzi

pozdrawiam