windows update

Autor: whitey[N0.5PAM] <_at_gazeta.pl>
Data: Tue 01 Feb 2005 - 07:57:01 MET

witam

mam taka sytuacje: w sieci okolo 40 komputerow z czego 6 ma dostep do
internetu bezposredni. chcialbym tak skonfigurowac na firewallu dostep z
pozostalych stacji do netu zeby widzialy tylko windowsupdate co jest im
potrzebne do dogrywania poprawek systemowych, na routerze chodzi
transparentny proxy wiec pliki sa "keszowane".
problem mam jedynie z ustaleniem z jakich serwerow sa sciagane poprawki.
moze ktos bylby tak dobry i poradzil mi albo przerabial temat i ma spis
FDQN badz ip tych serwerow? bede wdzieczny, (a moze ktos ma inny pomysl
na rozwiazanie updatow stacji, tez mile widziane sugestie bo nie jestem
guru w tych sprawach)

--
whitey