Krzaki zamiast napisow w progu dosowskim pod XP

Autor: Anka S <stonoga_at_NoSPAM.poczta.fm.invalid>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 17:38:21 MET

Drodzy Koledzy,
 mam problem z ktorym nie potrafię sobie poradzić.
Pisalam kiedys na grupe WINNT, ale bez efektow,wiec jeszcze raz probuje.

Wiele lat temu kolega napisal w TurboPascalu5 bardzo uzyteczny programik.
Niestety zrodla zanilky i kontaktu z autorem nie ma. Programik sluzy do
oglądania, porownywania kilku wykresow i pewnej obrobki. Programik ladnie
dzialal w trybie pelnoekranowym pod WIN95, WIN98, WIN2000, a z WIN XP jest
problem.
    Na jednym jedynym komputerze w pracowni z WinXP (moim) program działa
prawidlowo pokazując napisy. Na innych ( 5 kompw) instalowanych również
przeze mnie z
tej samej plytki ładuje się i w zasadzie działa, ale wszystkie napisy są
krzakowate, więc na upartego da sie pracować, ale niewygodnie bez napisow,
np nie da sie rozpoznać ktory wykres obrazuje ktory plik.
Ustawienia regionalne mamy wszyscy takie same.
Nie mam pojęcia co innego może być winne, gdzie to posprawdzać. Poniewaz na
jednym działa, więc jest możliwe to zapewne i na pozostałych. Na tym
dzialajacym świadomie nic nie zmienialam, może przy instalacji jakiegoś
oprogramowania (ktorego nie ma u pozostałych) cos się inaczej ustawiło, tak
że przypadkiem to zadzialalo.
Nie wiem, czy szukac w rejestrze, czy gdzie. Program uruchamiam klikając na
link, uruchamia siep ełnoekranowo.

Bardzo proszę o pomoc, może ktoś coś wymyśli.
Pozdrawiam Anka