Administrator - dlaczego nie mogę zabić vsmon.exe, zlclient.exe

Autor: Adam <adam_mich_at_gazeta.pl>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 13:04:41 MET

Mam ZoneAlarma zabezpieczonego hasłem. Ale jak to jest, że nie mogę zabić
programu zlclient.exe - wyświetlany jest komunikat "Odmowa dostępu". Jestem
Administratorem ( jedynym użytkownikiem tego komputera ). zlclient.exe
chodzi jako użytkownik Właściciel ( ja ), vsmon.exe jako SYSTEM. Nie mam
potrzebnych uprawnień ? Od czego to zależy, jeśli mógłby mnie ktoś oświecić
? Próbowałem poleceniem taskkill z schedulera ( który uruchamia komendy z
konta SYSTEM ) ale to nic nie pomogło.