Nie mogę dołączyć się do domeny WIN NT 4.0

Autor: Rafał Gilowski <rgilu_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 10:56:46 MET

Witam.

Problem. Nie mogę zalogować się do domeny Win NT 4.0 za pomocą komputera na
którym jest zainstalowany WIN XP proffesional. Wpisuje prawidłowo nazwę
domenu, usera i hasło ale dostaje komunikat " Odmowa Dostępu". Nie ma
problemu z ręcznym mapowaniem dysków za pomocą otoczenia sieciowego.
Wcześniej ten sam komputer działał poprawnie z win98se. Co może być
przyczyną. Pomóżcie!!!

rgilu@poczta.onet.pl