Re: Przeniesienie Terminal Services CAL

Autor: elektryczny <elektryczny_at_autograf.pl>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 08:28:21 MET

Ajron wrote:
> Opis problemu:
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;248430
>
> I teraz pytanie czy komus udalo sie to bezbolesnie wykonac taka operacje pod
> Windows 2000 Server ?
> Konkretnie chodzi mi o przeinstalowanie calej uslugi licencjonowania i
> ponowna aktywacja licencji terminalowych w microsoft.
> Na co nalezy zwrocic uwage, jakie ewentualne problemy mozna miec ? itp
>
> Ajron.

Ostatnio przenosiłem serwer licencji (win2003) na inny serwer (win2003).
Procedura jest taka. Dezaktywujesz serwer licencji i aktywujesz ponownie
rejstrując na nowo licencje w MS. Problemy są z odświerzeniem licencji
na stacjach roboczych. Trzeba wyczyścić klucz w rejestrze systemu aby
została wystawiona nowa licencja. Jeszcze togo nie zrobiłęm.Ale widze że
powoli pojawiają się stacje robocze które nie miały czyszczonych licencji.
Może ktoś wie czy trzeba je czyścić czy same się odświeżą ??

Elektryczny