Re: licencja XP oem i zepsuta plyta glowna....

Autor: Remigiusz Kosmala <remikk_at_WYWALTO.z.gniezno.pl>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 07:43:32 MET

>Z tego co wiem to jak zarejestrowales (aktywowales) widowsa i zmienisz
>terazplyte głowną to drugi raz juz go nie aktywujesz na innej plycie. Mowie
>tu o wersji OEM oczywiscie.

Telenowela z życia wzięta:
Kupiłem Win XP PRof OEM z płytą główną.
Bęc awaria płyty reinstall. Też się obawiałem, że nie da się aktywowac przez
internet. A tu o dziwo po reinstalacji aktywował się. Jak to rozumieć.
Sytuacja druga :
Cały komputer kupiony z licencją OEM XP. Padła płyta. Po wymienie nie
robiłem reinstallu tylko od razu pozmieniałem sterownik i system
uruchomiłem. Jak rozumieć to, że Windows mi nadal działa bez aktywacji ?

A może to tylko pic na wodę ta aktywacja ?
Chętnie posłuchałbym odpowiedzi waszych i sugestii.