Re: outlock express winxp

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 00:21:12 MET

in news:cuvren$1os$1@opal.futuro.pl , *Marcin Zawadzki* wrote:
> Zrobilem tak jak napisałes i niestety to nic nie pomoglo. Ciagle mam
> "not downloaded 24". Cos musi byc nie tak!

Szkoda, że to nie jest na dole, byłoby ładniej i po kolei ;(

> "Piotr Palusiński" <perfekt@invalid.poczta.tp.pl> wrote in message

Widziałem takie coś. Pomogło odsubskrybowanie grupy, wyłączenie OE,
usunięcie pliku nazwagrupy.dbx, włączenie OE, zasubskrybowanie grupy,
ściągnięcie postów.

[ciach]

A teraz zagadka, komu ja właściwie odpowiadałem? :(

--
Pozdrawiam, :Sławomir Stępniak: slaw1step@poczta1.1onet.pl (bez cyfr)