Re: licencja XP oem i zepsuta plyta glowna....

Autor: Michał Biek <mb[7->
Data: Wed 16 Feb 2005 - 21:40:20 MET

Newspupil as "Marcin Zawadzki" via <sovteq@svtq.net> in the thick of
news:cv00fl$43i$1@opal.futuro.pl
> Przez internet na pewno nie aktywujesz na innej plycie głównej. Chyba ze
> bedziesz probowal na pismie, bo telefonicznie to tez wątpie w sukces.
> MZ
> "Cromm" <strictly@confidential.info> wrote in message

Przeczytałem jw. i odsyłam no comments :-) do stanowisko M$a jn.
Odp. M$: W niektórych przypadkach (takich jak zmiany w konfiguracji
komputera lub reinstalacja oprogramowania) użytkownik musi reaktywować
oprogramowanie. Jeśli próba reaktywacji przez Internet zostanie odrzucona,
użytkownik może zadzwonić do firmy Microsoft, żeby dokonać reaktywacji
przez telefon. Microsoft wówczas stara się ustalić przyczynę, która
spowodowała, że reaktywacja przez Internet nie powiodła się. Zasadniczo
tak długo, jak oprogramowanie jest oryginalne, a przyczyną pierwotnego
odrzucenia reaktywacji nie było naruszenie licencji (poprzez np.
przeniesienie oprogramowania na inny komputer), można otrzymać odpowiedni
kod.
(CHIP 01/2k5 "Licencje Microsoft OEM, cz. II")