Odp: dwa kompy- na win XP + Zone alarm

Autor: daro <d_a_r_o_at_op.pl>
Data: Wed 16 Feb 2005 - 14:21:07 MET

Użytkownik Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:k90uuc.rbs.ln@kwinto.prv...
> Użytkownik "daro" <d_a_r_o@op.pl> napisał w wiadomości

> Przecież masz w systemie. Nie słuchaj bajek, że to złe rozwiązanie. Jest
> wystarczająco dobre.

> Może trzeba w nim włączyć, żeby działał jako Gateway dla ICS. A może
> trzeba dodać 192.168.0.x do sieci zaufanych.

> Wywal tego Zonecośtam i włącz Zaporę. Skoro ten komputer ma chodzić
> wyłącznie jako brama to to jest najrozsądniejsze rozwiązanie.

> http://windows.online.pl/alchemia/ics.htm
> --
> M. [MVP] "Use Google, stupid!"
> /odpowiadając zmień px na pl/

no nioe bardzo bo jak wywale zone alarma to po pietnastu minutach do kompa
sie wleje tyle syfu z neta ze juz net nie chodzi a komp odpierdziela maniany
(strasznie zasyfiona siec) wiec raczej jest mi to potrzebne biorac pod
uwage to ze ten pierwszy komp jesta takrze normalnie urzytkowany a tean
droghi jest tylko czasmi potrzebny (prowadze na nim papiery firmowe)