Re: brak pliku NTLDR - i co dalej?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 16 Feb 2005 - 11:10:12 MET

Użytkownik "chris" <jodko@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:3ed3.00000418.42130683@newsgate.onet.pl...

> Mam taką płytkę SP2, która była załączona do bodajże CHIPa, czy
> jeśli wpiszę komendę copy x :\i386\ntldr c:\, ze wskazaniem na tą
> płytkę, to powinno wystarczyć, czy może w inny sposób byś proponował?

Tak, spróbuj w ten sposób. Jednak wcale nie jest pewne, że to to własnie
jest przyczyną restartów. Równie dobrze mogłeś ten system z innych
plików wykastrować. Ostatnim krokiem jaki mogę polecić to automatyczna
naprawa systemu z płytki CD albo reinstalacja w trybie naprawy i
powtórzenie SP.

315341 - Jak przeprowadzić uaktualnienie na miejscu (ponowną instalację)
systemu Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;315341

--
M.     [MVP]                         "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/