WinXP-Win98 udostepnianie zasobów

Autor: piotr[PODKRESLENIE]kulinski <_at_wp.pl>
Data: Tue 15 Feb 2005 - 22:03:36 MET

Kiedyś już pisałem na ten tema :(

Mam problem z udostępnieniem drukarki, a mianowicie:

1.
Serwerem ma być WinXP, jest na nim zainstalowana drukarka HPDeskJet i
udostępniona (grupa robocza WORKGROUP), komputer to powiedzmy XXX,
założone konta dla wszystkich użytkowników, min dla FK. Uzytkownicy maja
nadane hasła.

2.
"Hostem" jest Win98, jest zainstalowany użytkownik FK z hasłem
identycznym jak na WinXP, widzi komputer XXX w otoczeniu sieciowy
WORKGROUP, ale gdy próbuję wejść na niego otrzymuję komunikat że serwer
jest niedostępny w sieci.

Wszystko działa po IPX/SPX, na obóch jest zainstalowana usługa NetBUI po
IPX. W WinXP dałem już wszystkie możliwe uprawnienia dla FK włącznie z
możliwością korzystania z pulpitu zdalnego (zainstalowałem to również na
Win98). Za chiny nie mogę się dostać na tego XP, jak i na pozostałe XP
widoczne w otoczeniu sieciowym Win98.
Z pozostałych XP wejście na komputer XXX i skorzystanie z drukarki nie
nastręcza problemów, jak ominąć ten problem ???

--
pozdrawiam
piotr