Re: Pilna sprawa - aktywacja XP

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Tue 15 Feb 2005 - 21:07:30 MET

Guzi wrote:
> To dobrze, powiedz jak tego dokonać, bo ja to musze wytłumaczyć kolesiowi.
> Opisz jak możesz w krokach. (sytuacja gdy zablokowany jest system). Pod
> jaki numer musze dzwonić (0800, 0801 czy niestety jakiś warszawski
> numer). Co mi będzie potrzebne jak będe dzwonił - serial itp. i z kąd
> to wziąść. A nie dało by się tego obejść jakoś crackiem, zawsze by było
> szybciej.

1. sorki ale nie wiem czy udajesz czy az tak leniwy jestes
2. www.microsoft.com/poland/
3. Numer telefonu na ktory trzeb zadzwonic jest na ekranie ktory
wyswietla sie temu twojemu koledze - wystarczy wziac telefonm, wykrecic
numer i poswiecic 10 minut na aktywacje

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl