Re: Win 2003 server + Radius

Autor: tycztom <tycztom--tegoniema.._at_volt.iem.pw.edu.pl>
Data: Tue 15 Feb 2005 - 20:36:02 MET

->J.E. Tomasz Onyszko<- cutgoc$s30$1@inews.gazeta.pl naszkrobal(a):

> tycztom wrote:

> Moment - bo moze napisz o co ci chodzi - IAS to jest serwer Radiusa
> ktory moze uwierzytelniach uzytkownikow w oparciu o AD

Chodzi o to, że mam stojącego Radiusa - a nawet 2, tyle, że to
zewnętrzne serwery /dokładnie Gnu Radius/. Teraz chciałbym, aby każdy,
kto loguje się do domeny autentykował się w jednym z tych Radiusów. Na
hasło Radius wyszukałem IAS. Z grzebania w WIN wiem również, że w RAS
jest możliwość ustawienia adresu IP Radiusa. Teraz pytanie: jak to
wszystko połączyć? :))

pozdrawiam
TT

--