Re: pasek zadan i odswiezanie - problem

Autor: Marcin Hlibowski 'Roger' <Roger7_at_poczta.onet.NO.SPAM.pl>
Data: Tue 15 Feb 2005 - 19:19:22 MET

"soonic" <soonic@op.pl> wrote in message
news:cutbmg$7ve$1@atlantis.news.tpi.pl...
> system: win2k
> problem:
> czasem jest taki moment jakby system odswiezal sie po jakiejs ciezkiej
> operacji i wtedy wszystkie ikony w pasku zadan poczawszy od zegara w lewo
> (jest ich sporo) zaczynaja rowniez sie odswiezac tzn. jakby ponowne
> zaladowanie (na pulpicie to samo). Problem jest w tym ze niekazda ikona
> pojawia mi sie po czyms takim, program chodzi w tle, ale nie ma do niego
> dostepu gdyz jego ikona znikla z paska zadan. Przyklad: ikona GG, po takim
> odswiezeniu nie pojawia mi sie ponownie, ale program dziala tylko, ze ja
> [...]

IMO problem jest w tym, że explorer.exe się wywala i automatycznie jest
restartowany, spójrz w logi. Po ponownym odpaleniu nie ładuje wszystkich
ikon
w trayu (jakaś taka wada tej podwłoki od zarania dziejów).
Sprawdź chłodzenie, temp., wiatraczki, pamięci, odkręć cpu jeśli podkręcony,
podmuchaj itp.

--
Roger