Re: mała refleksja

Autor: wojtek <wojtek_at_nospam.pl>
Data: Tue 15 Feb 2005 - 17:22:37 MET

Użytkownik "Kamil Filipowicz" <ksppoo-wywal-to@bsk.vectranet.pl> napisał w
wiadomości news:cut5c9$egr$1@bialystok.bsk.vectranet.pl...
Stoout napisał(a):
> Jak tak patrze jakie ludzie mają problemy z xp, z sp2
> to wydaje mi sie, ze to strasznie niedorobiony system :)

> [...]

A mi sie wydaje, ze duzo ludzi uzywa tego systemu i jak maja jakis
problem, to pytaja(czesto zamiast poszukac na googlu/w archiwum), a nie
dlubia samemu... albo pytaja jak juz wydlubali sobie oko :-)

--
Kamil
cziolem
a niedorobiony zgoda!
ale jedyny (jakby na to patrzec)
a ze microsoft zaleca aktualizowac .....
no to aktualizujemy....
a fakt po sp 2 jakos wiecej klopotow niz przed....
a zdaje sie juz szykuja cos nastepnego ... kurde czasy kasy... a nie
stabilnych produktow ...
no soryy za mojego maila, ale ja tez mialem klopoty
zrobili fajna strone support.microsoft.com czy jakos tak
ale jak chcialem znalezc to co mne trapi  - nie da rady
napisalem na liste - ktos podeslall linka (!) wlasnie do tych stron!!
moze ja lamer moze tylko jakos mialem pecha,
ale nie umialem znalezc ...
fakt jak mammy legalnego to pierwsze szukanie microsoft
drugie google
trzecie ... grupa (?)
ale i tak nie ma universum - dla mnie 16-bitowy podstsyem .... i kurde nie
da rady ...
ale to mojej wywnetrzniania
podr
wojtek
ps. a co innego ?? jak nie xp + sp2 ? + dodatkowe poprwaki??
linux to zart dla normalnych ludzi (ja akaurat korzystam i chwialw, ale jak
ktos napisal to ferrar na wyspie 1km[2] - i mnie sie to bardzo podoba - to
porownaine)!!!!